آوید تک - دفتر کار هوشمند

دفتر کار هوشمند

 

 

 

از آنجایی که بیشترین زمان روز هر شخص در محل کار و دفتر کار خود می باشد لذا با اندکی تغییر و با استفاده از راهکارهای هوشمند سازی به راحتی می

توان سطح رضایت کارمندان و مدیران یک شرکت را به همراه راندمان کاری آنها افزایش داد و هم چنین باعث کاهش هزینه های مصرفی شد.

 

 اهداف کنترلی: روشنایی، پرده ها و سایبان ها، دما و رطوبت، اعلام حریق، کنترل تردد، اعلام سرقت

 

مودهای کنترلی: کنترل دستی، حضور و عدم حضور، کنترل مرکزی، تنظیم شدت روشنایی، کنترل با سناریو

 

در بخش کنترل هوشمند سیستم سرمایش و گرمایش با توجه به اینکه این امکان وجود دارد تا طبق سناریو ها و برنامه های زمانبندی شده در ساعات غیر

اداری سیستم به حالت استندبای برود لذا شما صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی خواهید داشت.

 

امکانات هوشمند واحدهای اداری:

 

  • کنترل سیستم روشنایی
  • کنترل سیستم سرمایش/گرمایش
  • کنترل سیستم امنیتی
  • اجرای سناریوهای مختلف
  • کنترل قفل برقی
  • کنترل سیستم تردد و ثبت ورود و خروج
  • کنترل سیستم دوربین مدار بسته CCTV
  • کنترل سیستم صوتی و اعلام فرامین
  • کنترل سیستم مانیتورینگ (i Pad، تبلت، و...)
  • کنترل سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • کنترل سیستم مدیریت ذخیره انرژی
  • کنترل سیستم هوشمند از راه دور با SMS
  • کنترل سیستم موتور خانه
  • کنترل سیستم مدیریت پارکینگ