آوید تک - سناریو خانه هوشمند

زندگی پر از لحظات است، بعضی جدید، بعضی قدیمی، با استفاده از سناریو های خانه هوشمند  لحظه های زندگی خود را بسازید...

 

 

 تنظیم نور چراغ اتاق ها بر حسب حضور، کنار زدن پرده ها و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان تنها با فشردن یک دکمه ......

ترک خانه با خاموش شدن تمام چراغ های تعریف شده ، قفل شدن تمام درها و پنجره ها و خاموش شدن سیستم سرمایش/گرمایش با لمس کردن تنها یک دکمه... همه با قدرت یک انگشت...

 

 

  سناریوهای خانه هوشمند شما را قادر می سازد رفتار تمام جنبه های محیط اطراف خود از جمله چراغ ها، کنترل آب و هوا و تمام دستگاه های دیگر را از پیش تنظیم کنید، به طوری که شما همیشه محیط مناسب برای ایجاد لحظه های زندگی خود را داشته باشید، به این صورت که کاربر می تواند بنا بر نیازهای متفاوت خود مجموعه ای از اتفاقات را بصورت زنجیروار در سیستم تعریف نموده و با لمس یک کلید از روی نرم افزار برنامه مورد نظر را اجرا نماید.

می توان حالات مختلفی مانند میهمانی، ورزش، تولد، خواب و بیداری، مسافرت و بسیاری از حالت های دیگر را طوری تعریف نمود که در هریک از آنها وضعیت چراغ ها، حالت پرده ها ، دمای هر مکان ، وضعیت سیستم صوت و تصویر و.... با لمس یک کلید و یا بصورت زمان دار در یک ساعت مشخص و بصورت دلخواه تغییر یابد.


بعنوان مثال می توانید سناریوی ورود به منزل را تعریف کنید و در هنگام ورود و با اجرای این سناریو لامپ های راهرو روشن شود ، پرده ها کشیده شوند و دمای محیط تنظیم گردد و سیستم صوتی موسیقی مورد علاقه شما را پخش نماید.